ILMAINEN TOIMITUS YLI 89€ TILAUKSILLE

KERÄÄ PISTEITÄ ASIAKASKLUBISSA

Tuotteet
Muut
Kirjaudu sisään

KAIKKI PÄÄSIÄISEEN

/FAQ - Usein kysyttyä

FAQ - Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset kaikkein useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta etsimääsi kysymykseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@nordicnest.fi

Millaisia tuotteita Nordic Nestillä on valikoimissaan?

Miten teen tilauksen Nordic Nestissä?

Mitä maksutapoja Nordic Nest tarjoaa?

Onko kortilla maksaminen turvallista Nordic Nestissä?

Miten Nordic Nestiltä tilaamani tuotteet toimitetaan?

Miten Nordic Nest huolehtii yksityisyyteni suojasta?

Mitä teen, jos toimitus on vaurioitunut vastaanottaessani sen tai jos haluan tehdä reklamaation?

Mitä takuita on Nordic Nestin tuotteilla?

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voinko palauttaa ostokseni, jos en pidä siitä?

Nordic Nest AB noudattaa Suomen Kuluttajansuojalakia ja Euroopan Unionin sähköisen liiketoiminnan direktiiviä. Noudatamme lisäksi pidempää palautusoikeutta. Tämä tarkoittaa sitä, että voit palauttaa tilauksesi 365 päivän kuluessa, mikäli et ole siihen täysin tyytyväinen. 

Napsauta tästä rekisteröidäksesi palautuksesi ja seuraa ohjeita tehdäksesi palautusilmoituksen. Siellä voit valita, mitä haluat palauttaa sekä antaa palautuksen syyn. 

Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Tarkemmat palautusohjeet löydät Tilaus- ja toimitusehdoistamme tai Palautukset ja reklamaatiot -otsikon alta. Tuotteiden hinta palautetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun Nordic Nest AB on vastaanottanut palautuksesi tai todisteen siitä, että palautus on tehty.

Tarjoamme palautusrahdin Suomesta hintaan 5 €, mikäli olet ottanut asiakaspalveluumme yhteyttä saadaksesi valmiiksi maksetun osoitelapun. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan,vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet sinä palauttaessasi sen vastuussa toimituskuluista. 

Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kuten esimerkiksi metritavarana myytäviä kankaita ja vahakankaita, eikä sinetöitynä toimitettuja tuotteita, mikäli pakkaus on avattu, esimerkiksi tapettirullia.

Liity asiakasklubiimme ja vastaanota uutiskirjeitä, ainutlaatuisia tarjouksia ja bonuksia kaikista ostoksista. Kaikki uudet jäsenet saavat 500 bonuspistettä!

Nordic Nest AB (EU VAT-numero SE556628159701) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR, Ruotsi Sähköposti: info@nordicnest.fi Puhelin 09 427 384 60
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB