Palautukset & reklamaatiot | scandinaviandesigncenter.fi

Palautukset & reklamaatiot


Kaupan peruminen ja palautukset – Tarjoamme sinulle 100% asiakastyytyväisyystakuun

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa ne meille 14 päivän kuluessa. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, kuten esimerkiksi metritavarana myytäviä kankaita ja vahakankaita, eikä sinetöitynä toimitettuja tuotteita, mikäli pakkaus on avattu, esimerkiksi tapettirullia.
Pidennetty palautusoikeus 7.11.2016 jälkeen tehdyille tilauksille 15.1.2017 saakka.

Näin perut kaupan ja teet tuotepalautuksen

1. Lähetä täytetty peruutuslomake tai vastaavat tiedot sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@scandinaviandesigncenter.fi. Saat halutessasi normaalipaketeille paluupostissa osoitelapun, josta veloitamme sinulta 5 €.
2. Pakkaa tuotteet huolellisesti.
3. Liitä mukaan täytetty peruutuslomake tai vastaavat tiedot
4. Lähetä paketti osoitteeseen:

Scand. Design Online AB
Amerikavägen 10
SE-393 56 Kalmar
Ruotsi

Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Lisäksi sinun tulee huolehtia siitä, että tavarat on pakattu asianmukaisesti ja hyvin. Tuotteiden pakkaamiseen tulee käyttää vahingoittumattomia alkuperäispakkauksia ja muita alkuperäisiä pakkausmateriaaleja. Tuotepakkausta ei koskaan tule käyttää ulkoiseen pakkaamiseen, sillä tuote voi vahingoittua. Scand. Design Online AB ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Tarjoamme palautusrahdin Suomesta hintaan 5 €, mikäli olet ottanut asiakaspalveluumme yhteyttä saadaksesi valmiiksi maksetun osoitelapun. Mikäli valitset muunlaisen palautustavan,vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet sinä palauttaessasi sen vastuussa toimituskuluista.

Huomioi, että noutamatta jätetty paketti ei ole sama kuin peruutettu tilaus. Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta noutopaikasta perimme 40 euron maksun.

Reklamaatiot

Mikäli saamasi tuote on virheellinen, vaurioitunut tai väärin toimitettu, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Voidaksemme käsitellä tuotereklamaatiot mahdollisimman tehokkaasti, tulee sähköpostiviestiin aina liittää valokuva tuotevaurioista tai pakkausvaurioista. Mikäli pyydämme sinun palauttamaan virheellisen tuotteen, lähetämme sinulle valmiiksi maksetun osoitelapun ja huolehdimme siinä tapauksessa palautuskuluista.

Takaisinmaksu

Me palautamme rahasi heti käsiteltyämme palautuksesi ja viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta tai siitä, kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin. Mikäli olet maksanut tilauksesi luottokortilla tai verkkopankissa, palautus tapahtuu samalle tilille, jolta tilaus on maksettu.

Käsiteltyämme palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että palautus on käsitelty ja takaisinmaksu suoritettu.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, pidätämme oikeuden periä arvonalennusta vastaavan summan aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Pidätämme myös oikeuden periä palautukseen liittyvät kustannukset, mikäli palautus on tehty sopimusehtojen vastaisesti. Tarkat ehdot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme tavoitat sähköpostitse asiakaspalvelu@scandinaviandesigncenter.fi.

Palaa